söndag 5 augusti 2012

JAG HAR SUTTIT I COCKPITEN!

Shit man shit! HAHAHA!!! Jag tror att jag blir gaalen av lycka! Har precis suttit i COCKPITEN påvägen till Amsterdam! Jag vill bli pilot så himla mycket just nu! Det är helt otroligt! Och så coolt! Asså känslan nar man har landningsbanan mitt framför en, eller när ett Delta-flygplan flyger parallellt med en! Det går inte att beskriva med ord! Tänk er känslan att kunna hantera och styra ett flygplan! Det är typ miljoner olika knappar att hålla reda på, men jag vill kunna varenda en! Jag vill det här så himla mycket just nu! Jävla skit att jag valde samhälls programmet på gymnasiet... men, men... det är inte försent än! Hoppas bara att vi kommer med flyget till Johannesburg nu... Det är överbokat med fem platser... men vi har kommit med med värre odds, det är alltid några no-shows, hoppas att det är tillräckligt många den här gången bara!

1 kommentar: