onsdag 15 augusti 2012

Hemma!

Nu är jag hemma!! Kom hem igår, och det första jag började göra var att kolla igenom bilderna, och börja redigera dem! Hehe det är även det första som jag började göra nu när jag vakna oxå! Har inte ätit frukost än.. 
Ålltså shit vilken resa jag har haft!! Det är helt klart den bästa resan EVER!! Har sett så himla många djur! Hade tänkt att göra flera inlägg ed bilder om info om djuren eftersom man har fått en massa intressant fakta också, och jag vill komma ihåg all den inför framtiden oxå.


På bilden här nedan ser ni tre hela LEOPARDER!!! Helt otroligt!! Jag har sett LEOPARDER!!! För er som kanske inte vet är de otroligt skygga och svåra att hitta. Detta var näst sista dan i Krugerparken som vi såg dem. Och det hela gick så himla fort så det är därför som jag tyvärr inte fick någon bra bild på dem. 
Men bara det faktum att vi såg dem väger upp det hela så jävla hårt!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar