söndag 1 juli 2012

Layouten

Jag har försökt att ändra min layout på bloggen lite grann, så att den ska se mera somrig ut, än thailändsk... Men jag har bara lyckats ändra headern.. Det är skitsvårt att ändra bakgrunden. För det första måste man få ner storleken på bilden så mycket som möjligt.. Men om man understiger måtten 1 800 x 1 600 så kommer bilden inte passa hela bakgrunden. Samtidigt får inte storleken på bilden överskrida 300 kb, vilket i princip är ingenting! Det är skitsvårt att få en bild som passar in på båda, och samtidigt ser bra ut, och inte världens sämsta kvalité! 
Men, men.. När jag äntligen lyckats med att fylla dessa krav, så funkar det inte att ladda upp bilden på grund av "interna fel". Jävla skit!! Är så himla trött på blogspot!! 


Aja.. Imorgon ska jag, Tilda och Hanna sticka till Båstad!! Ska bli så himla najs, och jag ska dessutom köra hela vägen ner! Hehe.. Kommer kanske vara trött på bilen efter det. Men det ska bli så himla kul att det bara är vi som ska ner. Första gången som jag inte har med någon förälder på en sådan lång bilfärd! Hur kul som helst!!

1 kommentar: