lördag 28 juli 2012

A Hard Days Work

Det var ett tag sedan jag skrev senast... Men jag har jobbat typ hela veckan, ska jobba idag oxå, och imorgon. Vilket betyder att den här veckan har jag jobbat måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag! Så haha!
Jag var dum nog oxå att vara upp till två inatt, för att kolla på OS-invigningen, detta betyder dock att jag var uppe 22 timmat, eftersom jag hade gått upp 6:00 på morgonen... Inte så smart. Jag är helt slut nu.. Och ska börja jobba halv tre... Gäller bara att vakna!!
Jag kommer dock inte kunna jobba så mycket mera, är lite upptagen nästa vecka, och på söndag åker jag till SYDAFRIKA!!! xD Är så himla glad! Och taggad!!!

Tyvärr ska vi dock "bara" vara vid Kruger parken och "bara" åka på safari och spana in djuren på land... Jag hade velat åka till kusten och simma med vithajar! Men, men det får bli nån annan gång!! Jag är helt lyrisk för denna resa redan som den är!!

(Hoppas att ni förstår att jag var grymt ironisk när jag skrev "bara"! Har blivit djupt påverkad av Justin James Hughes. Haha! Om ni inte vet vem han är kolla in hans videos! Så rolig!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar