torsdag 27 september 2012

pepp..

Förlåt för uppehållet.. Har haft längre uppehåll tidigare, men ändå.. Tror att jag just nu håller på att gå igenom en liten identitets kris.. Är bara så trött och seg på att jag inte kommer nån vart. Söker en massa jobb, men får typ inget svar tillbax, och nu när hösten och vintern kommer blir det bara gråare och tristare.
Vill att något nytt och spännande ska hända! Eller jag behöver det så JÄVLA mycket!! Är så trött på detta tråkiga liv! Inget roligt händer.. Jag vet hur jag ska göra för att något nytt och spännande ska hända. Och det skulle vara att åka på en volontär resa, helst med djur. Grejen är den att för det behöver man pengar, och jag kan ju inte få några pengar utan ett jobb.
Och jobb är jävligt svårt att få tag på. Dock så har jag fortfarande inte gått ut och delat ut mina CV:n personligen. Jag vet att det är det som krävs för att få ett jobb, och jag har skrivit ut en massa CV:n. Har dock inte samlat ihop orken och lusten att gå ut och lämna dem. Nu har jag ju blivit sjuk också. Vilket är just typiskt, då känns allt ännu sämre..

HAHAHA!! Vilket optimistiskt inlägg..

1 kommentar:

  1. Always look on the bright side of life :)
    Bara att säga till om du vill ses och bli glad :P men inte med monty python! ;D

    SvaraRadera