onsdag 30 maj 2012

Min coola säng!

Nu är jag i princip färdig med min om möblering av mitt rum!! Och såhär ser det ut!: Kanske inte den bästa vinkeln dock, det är mycket som man inte ser, men jag är nöjd!! Nu är det bara en massa småsaker som att sätta mattan på plats och lite annat småpyssel. Men det är så roligt med förändringar!
Åh!! Ni måste se vilken cool säng jag har oxå!!
Den går att lyfta!! Det är så himla nice! Och ni som tycker att det hela ser kanske lite fel ut, och att jag har satt sängen åt fel håll, så har ni fel. Jag har tänkt igenom detta mycket noga, och sängen står nu så att jag har uppåtlyftet så att jag kan kolla på tv:n bekvämt i min säng!! Smart va!! Så jag tänker nu inviga min säng genom att se på en film, för jag har sovmorgon imorgon! 
Sov gött!!

Btw. Förlåt för den hemska kvalitén på bilderna!! Jag är lat och tog dem från min webcam.. Jag vet, det är skamligt av en foto fantast, men men.. 

1 kommentar:

  1. Nice :D jag får svänga min förbi och ta en titt på rummet och göra en recension :p

    SvaraRadera