måndag 21 november 2011

KÖRKORT!

Jag har KÖRKORT!!! Hahaha!! Är helt uppe i varv just nu!! Hahaha!!
Och till alla er som håller på att ta körkort:
Uppkörningen behöver inte gå perfekt!! Jag gjorde många små tabbar, till och med en tabb, som jag trodde skulle göra att jag inte fick körkortet, men jag fastnade inte vid mina misstag, utan gick vidare och så fick jag mitt körkort!! Så sitt inte och analysera allt! För du förstör bara för dig själv!!
Hohoho!! Vilken underbar känsla!! (Det här förtjänar en smiley) xD (eller två..) xP

1 kommentar:

  1. hehe, som sagt så eftersom du är en så bra kompis till mig så betyder det att du kör mig till skolan från och med nu, ja för det gör man ju för sina vänner..... eller hur ;P
    skoja bara, GRAATTIS!!!










    Fast jag skojade kanske inte. puss

    SvaraRadera