onsdag 16 november 2011

Falling Skies

Föga förvånande så har jag varken gjort uppkörningen eller teoriprovet...
Läste precis på deras hemsida att det är först imorgon som man kommer att kunna boka ny tid igen.. Och eftersom jag ska till Barcelona om en och en halv vecka, får det bli någon gång efter jul som jag kan ta proven igen.. Segt.. Men som en vän i min skola sa till mig: "Du behöver ju ändå inget körkort i Barcelona".. Och det har hon ju rätt i, så jag har ingen stress.
Nu ska jag bara fokusera på skolan, för det är en del nu innan jag åker...
VILKET ÄR SNART!!! Kan knappt vänta!


Har blivit helt hooked på en serie som heter Falling Skies, och som Steven Spielberg har varit med och producerat. Egentligen är den nog inte för finsmakaren (Då tänker jag främst på Hanna xP), men som tur är jag ingen finsmakare! Den handlar om att aliens kommer till jorden och dödar i princip hela jordens befolkning, och tar ut elen och allt. Så alla överlevare tvingas leva som på medeltiden och i ständig skräck för aliens eller andra människor som har överlevt och inte är dem trevligaste längre.. Men riktigt bra serie!

2 kommentarer:

  1. Finsmakaren Hanna här... Jo det låter ju som en... öh... intressant serie ;P neee men jag har inte sett den så ska inte säga nåt, hihi.

    Men jag gillar ju Steven :) han är cooooool

    SvaraRadera
  2. Hehe jag tänkte att du borde ha hört talas om den iaf, eftersom det just är Steven som har producerat den xP

    SvaraRadera