söndag 12 februari 2012

Sjuk

Jag har inte skrivit på över en vecka.. Men sen har jag inte ens lämnat huset på nästan en vecka.. Har varit så himla segt, men så är det att vara sjuk!
Har haft influensa och 40 graders feber... Så jag har inte varit i skolan den här veckan. Men nu mår jag mycket bättre! Dock är jag helt slut av någon anledning, så jag hoppas att jag orkar gå upp imorgon bitti och sticka till skolan. Jag brukar ha problem i vanliga fall med att hitta motivationen att lämna sängen, och jag tror inte att det kommer att vara lättare nu..
Så önska mig lycka till imorgon bitti!

7 kommentarer:

  1. Jag vet en anledning! Den 24 februari följer du med mig och ser War Horse på bio!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då skulle jag nog hellre ligga kvar...

      Radera
    2. Hehe sorry Hanna, men jag har redan sett den xP
      Men jag tipsar dig verkligen om den, det är en bra film! xD

      Radera
    3. Då går du miste om något trevligt Annapanna.. Var har du sett den förresten? Bioduk? Nja.. Jag undrar ;)

      Radera
    4. Hehe, jag tänker vara taktisk och säga: inga kommentarer xP

      Radera
  2. Lycka till Anna...
    Du tvättar händerna för ofta!!
    Men hoppas du kryar på dig, för då kan vi ses, eller hur?? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Ja jag mår mycket bättre redan nu, så jag tycker att vi ska ses nu i veckan! Jag har ju ditt minneskort som jag måste lämna tillbax xP
      Dock har jag en del prov och sånt nu i veckan.. Men jag kan smsa dig imorn när jag vet mer hur det ser ut xD

      Radera