onsdag 5 oktober 2011

Min morgon..

Jag skippade fotograferingen i skolan idag, i protest för att vi får informationen alldeles försent på min jävla skola! (ursäkta språket!) Fick reda på, i går kväll att vi hade fotografering 9 i morse, vilket tog bort och gav oss värdens håltimme, och att vi har den individuella fotograferingen då jag har körlektion, så då skulle jag missa den, och då sket jag i allt istället.. Kanske lite synd, eftersom det är ju sista året och allt, men, men...

Så då skulle jag få sovmorgon till kvart i ett idag. Men inte får jag det heller.. För dem bygger en lucka till vinden, som är precis utanför mitt rum. Så halv åtta börjar de såga och hamra, och inte kan jag sova då!

Men jag ska inte vara irriterad, snart är vårat snedtak klart, och då kan jag sova hur mycket som helst! Sen så ser jag fram emot körlektionen i eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Oho ska du få snetak? :)

    Då hann du ju med att se på film på morgonen :D Best thing ever!

    SvaraRadera