onsdag 21 september 2011

Första inlägget!

Nu har jag äntligen startat en ny blogg! Och som ni ser är den fortfarande under uppbyggnad, vet inte riktigt hur designen ska vara än, och vet inte hur alla funktioner (som t.ex. sidorna) fungerar.. Så om ni har några bra tips får ni gärna berätta dem!

Jag slutade blogga på min gamla blogg i våras, och tänkte ett tag starta en blogg på engelska. Men jag är för lat för att skriva på engelska, så gamla goda svenska får duga!
Jag ska även undvika att göra en massa smileys på denna blogg, vilket inte är lätt! Mina fingrar sveper mot x- och d tangenten hela tiden, men jag känner att det egentligen är ganska onödigt att ha smileys, efter varannan mening..
Ska även lägga upp fler bilder, och mindre text, för anledningen att jag slutade skriva i våras, var för att jag hade det dumma kravet att skriva långa uppsatser till inlägg, och då blev det istället inga inlägg överhuvudtaget.
Så nu hoppas jag att jag kommer att blogga mycket mer nu!

Önska mig lycka till!! xD (kunde inte låta bli med den där smileyn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar